Ilucinta II

: wien

Yang terajut
Satu masa tergugah rindu
Sepi
Jiwa terdampar dalam kejemuan
Binar mata, senyum manis, paras kupu – kupu
Aku terlarut dalam

: aku datang padamu, pertama aku terlupa
aku datang padamu, kedua kita tertawa

Jalan panjang kita tempuh
Merajut mimpi
Sepi
Tak lagi jiwa menyepi
Kita berada disebuah taman indah
Bunga – bunga mekar dalam bahagia

: aku datang padamu, bersama kita terpana
aku datang padamu, bersama kita terluka

Kita larut dalam diri kita sendiri
Tenggelam dalam bujuk kejemuan
Melupakan yang terajut
Menepikan yang telah kita impikan
Kita terbang bersama diri kita masing – masing
Aku dalam diriku
Kamu dalam dirimu

: aku datang padamu, dulu
aku datang padamu, kini

tak lagi cinta
tak lagi kerinduan
aku datang padamu tak berbalut perasaan – perasaan
aku datang padamu dalam senyum tawa
kau kini
ku kini
ada yang lebih bermakna dari perasaan – perasaan, dulu

Tidak ada komentar:

Posting Komentar